lørdag 19. juni 2010

I dag så har vi hatt bursdags feiring for lille prinsen vår som ble 3 år i dag. Han var veldig fornøyd når han ble vekt i dag tidlig med vaffler og saft til frokost. Også fikk han pakkene på sengen.
Han fikk en gitar, stor pakke med matvarer til kjøkkenet sitt og en mercedes lekebil.

På dagen så fikk vi besøk av ett vennepar med barna, da spiste vi kyllingwok. Også hadde jeg bakt marsipankake og sjokoladekake. Og siden jeg er så utrolig flink til og glemme og ta bilder, så glemte jeg jo selvfølgelig det i dag også! *ergelig*



I morgen så skal vi i barnedåp til tantejenta mi, der jeg skal være fadder. Siden det er ett stykke unna så må vi dra kl 7 i morgen tidlig! Så blir nok snart natta på oss her.



Jeg elsker levende lys, og har de stort sett over hele huset, hele året. Det blir så koselig og en helt spesiell stemning med masse levende lys.




Og forresten så fikk jeg jobben som jeg var på jobb interjuv på. Så på tirsdag så skal jeg på opplæring. Også begynner jeg for fullt på torsdag. Skal jo på helsestasjon med lille snuppa vår på onsdag. :)




Skal prøve og bli flinkere til og komme med innlegg her og med fine bilder. Prøve og få en blanding av bilder fra hjemmet vårt og fine inspirasjons bilder jeg finner på nett. Er jo så glad i og sitte på nett og se på interiør og vakre bilder.
Men vet ikke om jeg har noen lesere i det hele tatt da. Hvis det er noen som leser her inne, så legg igjen ett ord da, så kan jeg få besøke bloggen deres. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar