onsdag 23. juni 2010

Ja i morgen så begynner vår ny hverdag. Jeg begynner og jobbe fulltidsstilling fra og med i morgen. Jeg har ikke jobbet etter vi fikk barna, så dette blir jo noe helt nytt. Mannen min skal være hjemme med barna fram til august, da de begynner i bhg begge 2. :) Så dette blir jo noe nytt for oss alle sammen.


Det jeg er skeptisk til er og være borte fra barna hver dag, jeg som omtrent aldri har vært borte fra de. Kommer til og savne de masse, men det går seg vel til. Siden jeg har så lang reisevei så blir det jo ikke mere enn 2 timer jeg får se de før de skal legge seg. Men får ta igjen i helgene og ferier. :)





Gleder meg jo egentlig mest da, skal bli godt og komnme seg ut av huset og gjøre noe om dagen. Og ikke minst at det blir mere penger.
Så dette blir nok en ny og stressende hverdag for oss.

Lånebilder fra google.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar