tirsdag 15. juni 2010

Sitter her i natten og drømmer meg bort på nettet. Det er jo sååååå mye fint. :)









En av disse 3 lyskronene skulle så gjerne ha fått blitt med meg hjem fra bohus. Men når man pusser opp hus og i tillegg har 2 små barn, så sier desverre lommeboka stopp. :( Men en dag, så skal nok en av disse skattene få bli med meg hjem. :D

Da skulle den utkårede fått en fin plass over spisestua, som jeg har en plan om at skal bli svart med hvit skinn stoff. Det blir når man får tid til og pusse den opp i alt kaoset her. hehe.
Nå skal jeg fortsette min jakt etter skatter og fine blogger og lese på, mens jeg venter på at det skal bli morgen. For her er det ikke noe poeng i og legge seg, skal på besøk til barnehagen der begge barna skal begynne i morgen kl 10. Og mye og ordne før vi skal dra, så her drikkes det kaffe til den store gullmedaljen, og man blir mere og mere våken. :)
Ha en fin natt til dere der ute som leser bloggen min, tror nok ikke det er så mange men. hehe.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar